Συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις
 
  1. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ;
  2. Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;
  3. ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
  4. ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΟΙ ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ;
  5. ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ;
  6. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΑΠΟ ΤΟ SITE ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;
  7. ΠΟΤΕ ΑΠΟΣΤΕΛΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
  8. ΘΑ ΕΧΩ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ;
  9. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ;
  10. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;
  11. ΕΛΑΒΑ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ . ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ;
  12. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ;
  13. ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ;
  14. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ;
  15. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ;
  16. ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΦΑΛΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ, ΓΙΑΤΙ;



      ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ;


    Για παραγγελίες εντός Ελλάδος με ποσό που υπερβαίνει τα 35 ευρώ τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Για παραγγελίες εντός Ελλάδος με τελικό ποσό κάτω των 35 ευρώ ισχύει ο παρακάτω τιμοκατάλογος χρέωσης:

     

    ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ACS (ΑΘΗΝΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ): 2,30ευρώ / 2κιλά

    ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ (ΑΘΗΝΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ): 2,00ευρώ / 2κιλά

     

    ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ACS: 3,00ευρώ / 2κιλά

    ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ: 3,00ευρώ / 2κιλά

     

    ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ: 6,50ευρώ / 2κιλά

     

    ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΕΝΤΩΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ACS 2,00€ ανεξαρτήτως προορισμού

    ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ 4,00€ μαζί με τα έξοδα αποστολής, ανεξαρτήτως προορισμού

     

    ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

     

    ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΒΑΡΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
      Ζώνη 1 Ζώνη 2
    <=200gr 8,40€ 9,20€
    >200gr - <=600gr 11,20€ 15,00€
    >600gr - <=1400gr 16,50€ 27,50€
    >1400gr - <=1600gr 24,90€ 36,70€
    >1600gr - <=2000gr 27,70€ 42,50€
    >2000gr - <=2800gr 33,00€ 55,00€
    >2800gr - <=3000gr 41,40€ 64,20€
    >3000gr - <=3400gr 44,20€ 70,00€
    >3600gr - <=4200gr 49,50€ 82,50€

     

    ZΩΝΗ 1: Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, Εσθονία, Ην. Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχία, Φινλανδία και η Κύπρος.

     

    ZΩΝΗ 2: Λοιπές χώρες Ευρώπης και χώρες υπόλοιπου κόσμου.

     

     

    Μπορούμε να αποστείλουμε παραγγελίες σε όλο το κόσμο.

    *Το βάρος υπολογίζεται με το βάρος του πακέτου. Θα πρέπει να προηγηθεί κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας σε τραπεζικό λογαριασμό τον οποίο θα σας αναφέρουμε μόλις επεξεργαστούμε την παραγγελία σας. Εάν προκύψει επιπλέον ποσό δεν θα αναφέρεται στην παραγγελία σας, θα αναγράφεται όμως στην απόδειξη που θα εκδώσουμε.



      Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;


    Από την στιγμή που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, μεταβαίνει σε κατάσταση 'Σε αναμονή'. Η παραγγελία σας επεξεργάζεται από εμάς το πρωϊ της επόμενης εργάσιμης ημέρας. Αυτή είναι δηλαδή και η στιγμή που εμείς στην πραγματικότητα παραλαμβάνουμε την παραγγελία σας. Μεσολαβεί δηλαδή: ένα χρονικό διάστημα κατά το οποίο επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας ένα χρονικό διάστημα για να μαζευτούν όλα τα προϊόντα που παραγγείλατε ένα χρονικό διάστημα για να πακεταριστεί ένα χρονικό διάστημα για να εκδοθεί το αποδεικτικό αγοράς ένα χρονικό διάστημα κατά το οποίο η παραγγελία σας αναμένει να παραληφθεί από την courier Καθ' όλων αυτόν τον χρόνο, η παραγγελία σας συνεχίζει να βρίσκεται 'σε αναμονή'. Υπάρχει επίσης περίπτωση να αναμένεται παραλαβή από εμάς για κάποιο προϊόν που έχετε παραγγείλει. πράγμα που ίσως καθυστερήσει την παραγγελία σας ώρες, ίσως και μέρες. Σε περίπτωση που πιστεύουμε πως θα καθυστερήσει πολύ η παραγγελία σας, επικοινωνούμε με εσάς και εξηγούμε την καθυστέρηση, προτείνοντας κάποιες λύσεις. Πάντως θα πρέπει να έχετε ως δεδομένο πως μία παραγγελία που έχει γίνει μετά τις 11:30 το μεσημέρι της Παρασκευής, η παραγγελία είναι σαν να φτάνει στα χέρια μας το πρωί της Δευτέρας Μπορείτε βέβαια να στείλετε μήνυμα για να σας εξηγηθεί το τι γίνεται με την παραγγελία σας οποιαδήποτε στιγμή, εάν όμως ισχύουν τα παραπάνω και κανένας άλλος λόγος, θα παραλάβετε την συντόμευση με αυτό το κείμενο.

      ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;


    Μπορείτε να δείτε οποιαδήποτε στιγμή σε ποια κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία σας συνδεόμενοι με τα στοιχεία σας. Κάθε φορά που η παραγγελία σας αλλάζει κατάσταση σας αποστέλλεται και σχετικό e-mail στην διεύθυνση που δηλώσατε στα στοιχεία σας. Οι καταστάσεις είναι οι ακόλουθες: Σε αναμονή Σε εξέλιξη Αναμονή για τραπεζική κατάθεση Παραγγελία έτοιμη για παραλαβή Έχει αποσταλεί Παραδόθηκε BACKORDER (μόλις παραλάβουμε) Ακυρώθηκε

      ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΟΙ ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ;


    Όλες οι παραγγελίες στέλνονται με την courier. Μπορείτε να παραλάβετε παραγγελίες εφ'όσον έχετε κάνει την τραπεζική κατάθεση και έχετε ειδοποιηθεί από εμάς.

    Θεσσαλονίκη:  Χρυσοστόμου Σμύρνης 12, 54622, τηλ. 2310 278746

    Αθήνα κέντρο: Καψάλη 5, Κολωνάκι 10674, τηλ. 210 722 1460

    Αθήνα Κηφισιά: Γ. Δροσίνη 16, 14562 , τηλ. 210 808 7820



      ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ;


    Με αντικαταβολή για αποστολές μέσω της Courier Με πιστωτική κάρτα (PAYPAL) Με κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό

      ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΑΠΟ ΤΟ SITE ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;


    Βεβαίως και μπορείτε! Το δηλώνετε κατά την διαδικασία της παραγγελίας σας επιλέγοντας "Παραλαβή από το κατάστημα στην Θεσσαλονίκη" και με αυτόν τον τρόπο δεν χρεώνεστε έξοδα αποστολής. Θα πρέπει όμως να έχετε υπ' όψιν τα εξής: Το κατάστημά μας βρίσκεται Χρυσοστόμου Σμύρνης 12, Θεσσαλονίκη.



      ΠΟΤΕ ΑΠΟΣΤΕΛΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;


    Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέχρι τις 12.00 το μεσημέρι, αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα, εφ όσον υπάρχει μεγαλύτερη καθυστέρηση από 1 εργάσιμη ημέρα θα ενημερωθείτε για την ημερομηνία αποστολής.



      ΘΑ ΕΧΩ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ;


    Δεν έχετε επιπλέον επιβαρύνσεις εκτός και αν προκύψει ένα από τα ακόλουθα: Έχετε ζητήσει η παραγγελία σας να παραδοθεί συγκεκριμένη ημερομηνία ή συγκεκριμένη ώρα. Έχετε ζητήσει η παραγγελία σας να παραδοθεί Σάββατο. Κόστος ανάλογα με την περίπτωση. Έχετε ζητήσει ασφάλιση των προϊόντων της παραγγελίας σας Κόστος 0,5% επί της συνολικής αξίας. Όλες αυτές οι επιπλέον επιβαρύνσεις θα αποδοθούν στις συγκεκριμένες υπηρεσίες σύμφωνα με τους αναλυτικούς πίνακες κοστολόγησης και προκύπτουν από τις συμβάσεις συνεργασίας. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις σας ενημερώνουμε για το επιπλέον κόστος, καλό θα ήταν βέβαια να τις αποφύγετε διότι περιλαμβάνουν επιπλέον διαδικασίες και οπωσδήποτε καθυστερούν την εκτέλεση της παραγγελίας σας.

      ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ;


    Δυστυχώς δεν μπορείτε να τροποποιήσετε την παραγγελία που έχετε κάνει εάν ειναι σε Σε εξέλιξη, διότι τα προϊόντα έχουν παραγγελθεί και συσκευαστεί μόνο για εσάς. Βέβαια, κάτω από κάποιες συνθήκες υπάρχει αυτή η πιθανότητα, όμως καλό θα ήταν να την αποφύγετε. Είναι σημαντικό να είστε σίγουροι για την παραγγελία σας πριν την ολοκληρώσετε.

      ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;


    Για να ακυρωθεί μία παραγγελία θα πρέπει να μην έχει αποσταλεί. Επειδή οι παραγγελίες σας εκτελούνται το συντομότερο δυνατόν, αυτό σημαίνει ότι η διαδικασία αυτή είναι δύσκολη. Γίνεται στέλνοντας e-mail ή τηλεφωνικός, Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο να σας ενημερώσουμε εάν είναι εφικτό. Υπάρχει περίπτωση να βλέπετε στην καρτέλα σας ότι η παραγγελία σας είναι "Σε αναμονή" και παρ' όλα αυτά η παραγγελία σας να έχει αποσταλεί γιατί μεσολαβεί κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να γίνει η ενημέρωση στο σύστημα.

      ΕΛΑΒΑ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ . ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ;


    Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί σημαίνει ότι όλα τα προϊόντα που παραγγείλατε έχουν συσκευαστεί και έχει εκδοθεί το αποδεικτικό της αγοράς σας σύμφωνα με τα στοιχεία που δηλώσατε κατά την παραγγελία. Μόλις εκδίδεται το αποδεικτικό της παραγγελίας σας, αποστέλλεται μήνυμα σε εσάς αυτόματα από το σύστημά μας για να σας ενημερώσει. Η παραλαβή της παραγγελία σας εξαρτάται από τον τρόπο που έχετε δηλώσει κατά την παραγγελία σας.

      ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ;


    Όλα τα διαθέσιμα προϊόντα εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Εάν κάτι δεν εμφανίζεται, σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Η σελίδα μας ανανεώνεται καθημερινά οπότε προϊόντα που έχουν εξαντληθεί ή καταργηθεί παύουν να εμφανίζονται, ενώ νέα προϊόντα προσθέτονται.

      ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ;


    Μόλις πωληθεί το τελευταίο προϊόν από την αποθήκη μας και δεν θα είναι διαθέσιμο σύντομα, μεριμνούμε να μην εμφανίζεται στην σελίδα μας ώστε να μην το επιλέξει κι άλλος πελάτης για αγορά. Το προϊόν πλέον ετοιμάζεται για να αποσταλεί σε εσάς και θα το παραλάβετε σύντομα.

      ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ;


    Για τις συναλλαγές με πιστωτική κάρτα και για να αποφευχθούν προβλήματα, χρησιμοποιούμε σαν μεσάζοντα το ασφαλές περιβάλλον PAY PAL. Όποια κάρτα κι αν έχετε, Master Card ή Visa, από οποιαδήποτε τράπεζα, η συναλλαγή γίνεται με αυτόν τον τρόπο σε ασφαλές περιβάλλον και η PAY PAL εγγυάται την ασφάλεια της συναλλαγής.

      ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ;


    Mέσω e-mail (eshop@tchae.gr), τηλεφώνου (2310 285514)



      ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΦΑΛΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ, ΓΙΑΤΙ;


    Διαγράψτε τα προσωρινά αρχεία και τα cookies από τον broswer σας (Internet explorer, mozilla κλπ) και όλα θα λειτουργήσουν κανονικά!